خرید آنلاین مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

مبانی-نظری-مفاهیم-و-ابعاد-رفتار-شهروندی-سازمانی-(فصل-دوم)مفهوم رفتار شهروندی: واژه رفتار شهروندی سازمانی اولین بار به وسیله بتمن و ارگان (1983) مطرح گردید، ولی این مفهوم از نوشته های بارنارد (1938) در مورد تمایل به همکاری و مطالعات کتز و کان (1964 و 1966) در مورد عملکرد و رفتارهای خودجوش و فراتر از انتظارات نقش ناشی شده است…دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *